شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

دف

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

بزن بر دف تو ای مطرب

که من دیوانه ام, مستم

بزن بر دف, مرا عاشق تر از این کن که هستم

بزن بر دف که شاید با نوای دف

دلم آزاد گردد از ستون پوچ بودن های حسرت بار و متروک

بزن بر دف...

که این دف عاشقی را خوب می داند

و من دیوانگی را

بزن آن نی

بده ساقی کمی زان می

که من در حسرت این باده مستم

بدون جرعه ای می

بزن بر دف

بکوبان پای

رقصان تو بزن هم کف

که من مستم

۹۴/۰۴/۱۰

نظرات  (۳)

شاعر این شعر کیست/؟؟؟؟
شاعرش کیه من ۱۳ سالمه ۴ ساله دف میزنم  

خوشم نیومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی