شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

شاعرانه

اشعار زیبا؛ دفتر بهترین شعرهایی که خوانده‌ام

و گه گاهی
دو خط شعری
که گویای همه چیز است و
خود ناچیز...

تنها، تو

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۴ ب.ظ

نه به ابر  

نه به آب 

 نه به برگ٬ 

نه به این آبی آرام بلند ٬

نه به این خلوت خاموش کبوتر ها

من به این جمله نمی اندیشم !

به تو می اندیشم !

ای سراپا همه خوبی 

تک وتنها به تو می اندیشم 

همه وقت 

همه جــا 

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

تو بدان این را 

تنــها تو بدان 

تو بیـــــــــا 

«تو بمان با من  تنها تو بمان !»

 جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب ! 

من فدای تو ٬ به جای همه گل ها تو بخند ! 

«تو بمان با من ٬ تنها تو بمان !»

در دل ساغر هستی تو بجوش !

من ٬ همین یک نفس از جرعه جانم باقی است 

آخرین جرعه این جــام تهی را تو بنوش ! 


فریدون مشیری

۹۴/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی